Friday, January 28, 2011

Prekvapenie

Už je to síce skoro týždeň, ale nejak som to nezvládla skôr. Takže minulú nedeľu, keď som sa vrátila z konferencie spomenutej v predchádzajúcom príspevku, odomkla som si izbu a niečo sa mi zdalo čudné. Asi 20 sekúnd som nevedela presne čo. Najprv som si všimla ustlanú posteľ inak ako keď som odchádzala, tak som si hovorila, že hm...a potom pozerám, že jejda, nová skriňa!! Ja som vedela, že mi budú meniť skriňu v izbe, ale nevedela som presne, že kedy. Domáca mi povedala, že mi dá vedieť. A teraz som prišla a namiesto starej rozpadávajúcej sa skrine, tam bola novučičká. A všetky moje veci pekne v nej. A potom som si všimla, že pribudla aj roleta na mojom malom okienku a na lampe tienidlo! Úplne som sa z toho tešila. A potom ešte, keď teta domáca prišla domov, tak mi dala lampičku na nočný stolík, takú mrte coolovú. Úplne super a bola som rada, že som sa vyhla všetkému tomu chaosu a hluku, lebo tú roletu bolo treba navŕtať a tú skriňu pravdepodobne museli skladať vnútri, lebo cez dvere by ju nedostali a muselo to byť dosť zložité celé. A ja som prišla rovno na hotové. Takže paráda :)

Nová lampa :)

Nová skriňa!!

Roleta a tienidlo

Toto nie je nové, to len tak :P

3 comments:

  1. to je mile, to je radosti. ved to je uplne utulna izbietka... :-)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete