Saturday, August 25, 2012

London calling

Skutočne by som vám nepriala pohľad na momentálny stav mojej izby. Všade sa povaľujú kopy oblečenia, topánok, na zemi ležia dva ešte stále prázdne kufre a ja o približne 18 hodín odlietam. London calling.

Vraciam sa do môjho najobľúbenejšieho mesta v Európe, kde som strávila úžasných päť mesiacov života na Erazme, o čom si môžete prečítať v archíve tohto blogu. Tentokrát odchádzam na celých dvanásť mesiacov, opäť za účelom vzdelávania sa, ale už nie toho univerzitného.

Vraciam sa do St. Helen's, o ktorom som svoje prvé dojmy spísala tu, ale ak sa vám to nechce čítať, nevadí, lebo vám to tam určite budem na tomto blogu čoskoro predstavovať opäť. V skratke, St. Helen's je zbor anglikánskej cirkvi priamo v srdci londýnskeho City a ja sa na rok vďaka ich komunitno-dobrovoľnícko-tréningovej schémy (tzv. Associate Scheme) stanem priamou súčasťou života tohto veľmi aktívneho spoločenstva. Spolu s ďalšími šiestimi ľuďmi budeme navštevovať Foundation year a spoločne popri práci na rôznych veciach, budeme študovať Bibliu. Určite sa neskôr dostanem k tomu, aby som vám svoj život, ktorý ma tam čaká, opísala podrobnejšie, teraz pravdu povediac ani sama celkom neviem, čo všetko ma tam čaká. Ale teším sa veľmi.

Tento príspevok vlastne píšem kvôli tomu, aby som vám povedala, ako (dúfam, že) bude fungovať aktivita na tomto blogu počas najbližšieho roku. Keďže viem, že moje články z Londýna ste si minulý rok čítali mnohí a radi, chcem ich písať aj tentokrát. Rada by som sa ozvala trikrát do týždňa, no neviem, koľko budem mať reálne času. Každopádne, ak vás môj život zaujíma a používate rss, tak to je asi najjednoduchší spôsob, ako zostať informovaný o tom, ako si tu žijem. Alebo ak ste skôr facebookovský typ, lajknite funpage tohto blogu a dozviete sa o každom novom článku. Oboje je možné spraviť cez tie šmrcovné tlačítka vpravo :)

Druhou možnosťou budú pravidelné mesačné informačné listy, ktoré som nazvala Lein výber najlepších príbehov mesiaca. V skutočnosti to bude niekoľko príspevkov, ktoré uverejním počas daného mesiaca tu na blogu, možno aj s malou pridanou hodnotou, uvidíme. Ak máte záujem, aby som sa vám raz mesačne pripomenula priamo vo vašom maili, prihláste sa na odber tu.

Posledná možnosť, ako so mnou zostať v kontakte a byť aj trochu aktívny je prihlásiť sa na odber rovanko mesačne posielaného zoznamu modlitebných potrieb tu. Ak ma chcete modlitebne podporovať, budem si to veľmi ceniť.

Toľko odo mňa zatiaľ a najbližšie už z Londýna :)

No comments:

Post a Comment