Wednesday, May 22, 2013

Camden Passage Antiques market

Minulú nedeľu sme si s Lucy a Anne-Laure povedali, že treba sem-tam aj niečo podniknúť, tak som trošku prebehla nejaké londýnske weby so zaujímavými akciami a našla som jeden blšák pri Angel station, tak sme si povedali, že zbehneme tam. Aj sme tak spravili a bolo to taká príjemná zmes krásnych vecí. Ale veľmi dlho sme tam neboli a keďže na prekvapenie všetkých londýnčanov v nedeľu po asi dvoch týždňoch vyšlo slnko (už sme ho zase od nedele nevideli), povedali sme si, že sa ideme ešte poprechádzať po okolí, ideálne nájsť nejakú zmrzlináreň a proste si užívať príjemné nedeľné poobedie.

A lepšie rozhodnutie sme spraviť ani nemohli, lebo sme úplnou náhodou narazili na Camden Passage Antiques market, ktorý je asi tri kroky od Angel station a je to môj nový top tip na nie veľmi známe miesta v Londýne, ktoré sa fakt oplatí vidieť. Je to zopár uličiek, ktoré sú lemované starožitníctvami, ktoré predávajú všetky možné druhy tovarov, našla som napríklad jedno úplne prenádherné, kde predávali len staré mapy a medzitým je kopa neuveriteľne príjemných kaviarničiek. Našli sme tam napríklad jednu viedeňskú kaviareň, kde aspoň ako nápis pri dverách tvrdí predávajú pravé rakúske koláče. My sme ale nakoniec skončili v Milky Way, podniku s milkshakamy a zmrzlinou, ktorý bol tematicky umiestnený do Ameriky 60. rokov, ako vystrihnutý z Pomády. Tak parádne a do detailov dovedený tematický podnik som už dávno nevidela, ešte aj všetci čašníci mali elvisovskú vlnu vo vlasoch. A hudba hrala z jukeboxu, neuveriteľná atmoška. O dosť gýčovitejšia síce ako všetky tie trendové hipsterské alternatívne kaviarničky, ktorých je Londýn plný, ale tak nápad a jeho dokonalé zrealizovanie bolo fakt treba oceniť. Len mali zakázané vnútri fotiť a tak mám len fotku výkladu.

Camden Passage Antiques market je naplno otvorený v stredu a v sobotu, my sme tam boli v nedeľu, takže sme asi videli len zlomok toho, čo by sme vidieť mohli, keby sme prišli v ten správny deň a aj tak ma to miesto úplne očarilo. Takže odporúčam, určite sa tam zbehnite pozrieť, keď zavítate do Londýna.







No comments:

Post a Comment