Tuesday, September 2, 2014

Leto 2014 na instagrame

Moje letá sú čím ďalej, tým viac definované časom, kedy sa moji najbližší kamaráti vrátia zo Škótska, kde študujú, na leto domov. A keďže prvý z nich, odlieta už dnes, vyzerá to tak, že leto 2014 definitívne končí.

A že to bolo parádne trojmesačné leto, som úspešne dokumentovala na instagram, takže tu je súhrn môjho leta.

Bolo to leto cestovania po Európe - do zoznamu navštívených hlavných miest v Európe som pridala švajčiarsky Bern a okrem toho som bola v Prahe a v Krakowe.


Bolo to leto plné dobrej kávy. Toto leto totiž robil Metjush baristu v Moje, takže na kávu v centre som chodila jedine tam a lepšie flat white by mi teda nespravili nikde. Samozrejme sme stihli aj zopár cuppingov, ktoré zatiaľ v Bratislave robia pravidelne jedine tam. Okrem Bratislavy, sme zvládli aj dva výlety za (nielen) dobrou kávou mimo Slovenska - do Prahy a do Krakowa.




Praha. Boli sme nakrátko, ale stihli sme sa zastaviť v Eme a v Šálku.



Bolo to leto príjemných novootvorených miest v Bratislave. Objavili sa dva podniky, ktoré nám v Bratislave doteraz výrazne chýbali - Bistro Soho s thajskou kuchyňou a Koun s dokonalým gellatom. No a nový Urban House samozrejme tiež potešil. A ešte nesmiem zabudnúť na celý novorozbiehajúci sa komplex kontajnerov na Šafku.


Bolo to leto, kde som strávila tri a pol týždňa na štyroch rôznych táboroch a bola som s dvoma rôznymi partiami na chatách. To malo za následky dve veci, obe veľmi potešiteľné, a to, že som strávila na mňa až veľmi nezvyčajne dlhý čas v prírode a to, že som stihla objaviť ďalšie krásne zákutia Slovenska.


Kysuce - Oščadnica a Čadca


Západné Tatry - Žiarska dolina


Švajčiarske Alpy - Mayens-de-Chamoson


Nízke Tatry - Špania dolina


Stolické vrchy - Jasenina a Nový Svet


Skalické vinohrady


Začiatok leta - Veľká Rača Oščadnica 
 Koniec leta - Šachtičky, Nízke Tatry

Ešte ma čaká rodinný víkend vo Vysokých Tatrách, takže sa teším, že chvíle v krásnej slovenskej prírode na tento rok ešte neskončili.

Ak som práve necestovala alebo nevedúcovala na táboroch, užívala som si Bratislavu, ktorá je v lete najkrajšia. Bol čas na nezáväžné potuľovanie sa, ale aj zopár cool akcií.


S touto tu sa potuľuje úplne najlepšie. Konečne som napríklad bola na Mikulášskom cintoríne.


Korben Dallas s orchestrom a po dlhom čase SND


TEDxBratislava a jedna fotka ako dôkaz, že som stihla aj v robote byť



Tieto fotky sú tu ako spomienka na jednu veľmi cool akciu, lebo som sa konečne som sa zúčastnila nejakej vlastivednej prechádzky organizovej M_P_ B_ - konkrétne strašidelného nočného cyklovýletu po Bratislave. Špekáčky na raňajky o štvrtej ráno na Kačíne si človek nedáva každý deň.


Bol čas dokonca aj na čítanie a na kúpanie sa, hoci to druhé som zvládla len raz. Počas čítania 1300 stranového Murakamiho som prečítala sedem ďalších kníh, takže som so svojim čitateľským výkonom celkom spokojná. Ak vás zaujíma, ktoré knihy som prečítala, všetko dokumentujem na goodreads.

Bolo to dobré leto.

Ak by sa vám náhodou zdalo, že som toho za leto stihla viac než dosť, vedzte, že moja tohtoročná dovolenka sa ešte len blíži. O tri týždne fičím do Škótska a na Island. Ale o tom ešte určite budete počuť.

P.S.: Ak chcete takýchto fotiek vidieť viac a v pravidelnejších dávkach, pridajte si ma na instagrame :)

No comments:

Post a Comment