Thursday, September 6, 2012

Staff days

Mám za sebou dvojdňové St. Helen's Staff days, ktoré sa konajú každý rok vždy začiatkom septembra ako taká príprava do nového roka. Je to stretnutie všetkých pracovníkov zboru plus ich manželov/manželiek. V minulom článku som spomenula, že dokopy St. Helensácky staff tvorí 90 ľudí a keďže mám pocit, že v tejto krajine je ženatý každý, kto má nad 23 (niekedy aj pod, ale to nie je úplným pravidlom), tak nás dokopy bolo celkom hodne. Ako taký stredne veľký zbor :P

Aj v stredu, aj vo štvrtok sme sa stretávali o pol deviatej na spoločné raňajky - full English breakfest ako má byť :) Nebolo to úplne jednoduché, lebo odkráčať si ranné štyri kilometre s prázdnym žalúdkom nebola žiadna slasť. A to sme dnes (vo štvrtok) museli prísť na ôsmu a ešte sme pred raňajkami pol hodinu makali. Ja, zvyknutá jesť do desiatich minútach po zobudení sa, som myslela, že umriem od hladu. Ale potom som si dala vajíčko a slaninu a už bolo dobre :)

Po raňajkách sme vždy mali hodinové vyučovanie od Petra Adama, ktorý je riaditeľom anglikánskej biblickej školy v Austrálii a všetci ho hrozne uznávajú, čiže to je ako keby v našich kruhoch prišiel kázať Brian Houston z Hillsongu. Alebo aspoň Steve Herzog :) Kázal z 2. Timoteovi, v stredu rozoberal prvé dve kapitoly, vo štvrtok druhé dve, bolo to fakt super. Len problém je, že tu tých dobrých kázní a vyučovaní je toľko, že to nestíham vstrebávať. Ale k 2. Timoteovi sa určite v dohľadnej dobe vrátim.

Pred obedom sme ešte vždy stihli stretnutie tímov. Ja som súčasťou tímu, ktorý pracuje so študentami. Jasné, že každý z tímu mi gratuloval k tomu, že som sa dostala do najlepšieho tímu a ja si to vlastne aj naozaj myslím. Je tam kopa super ľudí, aj z Associates (sme tam traja z Foundation year a potom ešte celkom dosť z Year 1 a 2), aj z pracovníkov zboru. Moja špecifická úloha bude pracovať z dievčatami z východnej Európy, uvidíme, kde a koľko ich nájdem :) Zatiaľ som v St. Helen's jediná široko-ďaleko. A tak zo širšia som zaradená do práce s medzinárodnými študentami všeobecne.

Po tímovej hodinke a pol nasledoval obed a potom bol v stredu outing, teda prechádzka. (Vo štvrtok sme už poobede nemali program). Buď sme sa mohli ísť prechádzať popri Temži alebo sme mohli ísť na tzv. City farms, teda farmy uprostred mesta, kde pestujú zeleninu a chovajú ovečky a prasiatka a kačky, aby tam mestské deti z Londýna mohli chodiť a hladkať ich a aspoň zistiť, ako vlastne taká ovečka vyzerá :D Strašne smiešne to bolo. Ale o tomto poobednom výletíku napíšem špeciálny londýnsko-sprievodcovský článok, snáď čoskoro.

Posledný bod stredajšieho programu bola večera celého tímu u vedúceho tímu. A až tu začala tá naozajstná sranda. Takmer každý z tímov vedie jeden z pastorov zboru, náš nevynímajúc. Charlie Skrine, ktorý je náš vedúci, nás uviedol do veľkolepej anglickej obývačky, v ktorej má sedem obrazov svojich titulovaných predkov a vitrínku s historickým riadom, takže to tam vyzeralo ako na nejakom hrade. Večeru som si celkom užila, najväčšiu zábavu sme mali, keď som povedala spoločnosti, že po slovensky sa Hello povie Ahoj, čo je v angličtine pirátsky pozdrav, takže to bol vtip večera samozrejme. "Znamená aj Johohó po slovensky niečo??" :D

Vrchol večera, o ktorom som bola vopred varovaná prišiel, keď sa zotmelo, čiže asi o pol desiatej. Charlie býva blízko Victoria parku a tak sme sa doň všetci spoločne vybrali a šli sme hrať nočnú hru :D 25 dospelých ľudí. Ale tá hra je dokonalá, určite vás ju naučím a musíme využiť na nejakom tábore, lebo je to strašná sranda. Mám síce totálne doškriabané lýtka, lebo som mala na sebe sukňu a schovávala som sa v kríkoch :D Ale neskončila som až tak zle, myslím, že modriny a škrabance máme všetci, ale za najväčšiu obeť asi padla Annina totálne roztrhaná topánka. Jediný problém bol, že som mala na sebe bielu sukňu a keď sme sa mali schovávať v tme, tak ja som žiarila ako lampión. No srandy kopec :D

Zajtra odchádzam na tri dni preč (chcela som napísať mimo Londýna, ale v skutočnosti sa tam dá dostať metrom, tak to asi úplne mimo nie je. Každopádne, je to vidiek). Idem na tréningový víkend pre vedúcich skupiniek, čo bude tiež určite super, tak ja sa potom zase ozvem a napíšem vám ako som sa mala.

1 comment:

  1. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    ReplyDelete