Sunday, January 27, 2013

Birthday joy

Jedny narodeniny som už v Londýne oslavovala. Pred dvoma rokmi. A napísala som o tom tu. Tiež bol vtedy mission week, tak sa mi to celkom spája. Ale tentokrát som tu už dlhšie a mám tu ľudí, s ktorými som naozaj chcela svoje narodeniny stráviť. Len to bolo náročné, všetci sme boli po celom týždni rozbití na padrť, piatkový večer nebol ideálny, ale aj tak som to riskla a zavolala ľudí z Foundation year na večeru. Nakoniec narodeninový deň dopadol nad očakávanie dobre.

Ráno bol ešte posledný poldeň mission weeku, po ktorom si ma odchytili študenti z mojej skupinky v St. Helen's, ktorí chodia na UCL a spravili mi malú surprise party. Kúpili mi cupcakes z Hummingbird Bakery, čo je jedna celkom známa a výborná londýnska pekáreň. Totálne ma dostali. Takže ja a moji drahí kamaráti z Malajzie: Ki, Jerrine, Jerusha a Kai.




Po príjemnej kávičke a cupcake-u som sa vybrala domov variť večeru pre Foundation year ľudí. Všetci sme boli poriadne unavení, tak som si povedala, že dám večeru trochu skôr, aby sa ľudia necítili zle, keď budú chcieť odísť skôr. Takže som sa musela snažiť, aby som všetko stihla pripraviť do šiestej. Nakoniec ale ľudia nestíhali, meškali a začali sme sa zbierať až pred ôsmou. Niečo po ôsmej sme už boli všetci - večera o štvrť na deväť je tu bežná záležitosť. Mali sme tekvicovo-batátovú polievku so zázvorom a chilli, ako druhý chod zemiaky a mäso zapečené s raclettom, ktorý nám zostal ešte z minulotýždňovej raclette party a namiesto torty Marlenku, ktorú som si priniesla z domu ešte začiatkom januára. 

Mali sme sa hrozne fajn, lebo sme sa celý týždeň nevideli a tým, že bežne sa vidíme každý deň a trávime spolu veľmi veľa času, celkom sme si chýbali. A tak sme pri večeri share-ovali zážitky z celého týždňa, veľa sa smiali a bolo nám veľmi, veľmi dobre. A konečne máme spoločnú fotku!! Chýba nám na nej Ben, ktorý bol celý týždeň chorý, tak nemohol prísť ani na party. Inak sme boli všetci, čo je neuveriteľné na to, že som celú party začala organizovať až v stredu. Takže tu sú moji najdrahší londýnsky kamaráti aj s pridanými hodnotami - chalanko naľavo je Alyssin snúbenec Mikey (Alyssa je hneď za ním) a zase holka úplne napravo je Emma - Leova manželka (Leo je "biely Brit uväznený v ázijskom tele" - jeho slová nie moje!). V dolnom rade sú Derrick z Ugandy, Sam a Lucyanna.

A tu sme my - krajšia časť Foundation year :)


A aby toho nebolo málo, to ešte stále nebolo všetko. Vďaka Ryanairu a lacným letenkám sa podarilo, že zrovna tento víkend si svoj výlet do Londýna naplánovali moje štyri kamošky z domu, čo bola už fakt  úplná pecka. Priniesli mi kopu horaliek, tyčiniek, slížov do polievky a podobných slovenských radostí. Oslavovanie narodenín sa tým pádom natiahlo na celý víkend, slniečko nám svietilo, teploty sa umúdrili a tak sme si užívali pohľady na krásny Londýn a tešili sa, že sa máme.



Ďakujem aj vám, všetkým ostatným, ktorý ste mi skrásľovali narodeninový deň aspoň na diaľku - všetkými správami, mailami a inými darmi v písomnej podobe. Mala som skutočne krásny narodeninový deň, ďakujem!

No comments:

Post a Comment