Sunday, January 20, 2013

Do Londýna prišla zima

Po tom, ako som bola minulý týždeň chorá, bol tento týždeň vlastne prvým normálnym týždňom tohto roka. Ale keďže bežný život sa fotí ťažko, tak ho tu veľa ani nie je. Podstatné ale je, že tento týždeň prišla zima. Viem, že vy na Slovensku si pod týmto slovným spojením momentálne predstavujete niečo úplne iné, ale tu na ostrovoch je sneh vzácny a tak som sa vytešovala už v stredu ráno, keď niečo málo padalo doobeda. Ale potom prišiel piatok. A snežilo celýýý deň. A tak sme sa s Lucy trochu vyjašili.




V piatok večer sme mali taký oddychový, pozerali sme Sherlocka Holmesa s niekoľkými ďalšími Associates a ešte zopár ľuďmi, ktorí sa nám pritrafili do milej spoločnosti. Jedli sme cookies s roztopeným Marsom a bolo nám fajn. Čo mi pripomenulo, že tento týždeň som zvládla veľký kuchársky acievement - navarila som tekvicovo-batátovú polievku so zázvorom, ktorá zožala veľký úspech. Zopakujem čoskoro a tentokrát pridám viac zázvoru, nech trošku aj štípe :)
 
V sobotu večer som bola prvýkrát od kedy som v Londýne v kine, boli sme si s Filipom pozrieť nový Tarantinov film Django Unchained. Moje emócie z neho vyjadrila celkom výstižne Monika:

"Django Unchained - na to, že nemám rada westerny, ma to bavilo. Skvelý Christoph Waltz, skvelý DiCaprio, fajn soundtrack a veeľa veľa kečupu"

Bolo to fajn.


No a potom prišla nedeľa. A zase snežilo. Opäť celý deň. A krásne husto. Človeku sa chcelo sedieť pri okne so šálkou horúcej knihy a len sa pozerať na vločky poletujúce vonku. Ale vlastne sa mu chcelo aj ísť von a hrať sa v snehu. Prechádzať sa, šmýkať sa, tešiť sa. A tak som stihla oboje. Aj tú horúcu čokoládu aj tú prechádzku.


Kostol pred naším kuchynským oknom zvonku a potom aj z toho spomínaného okna :)







A na záver londýnsky gýčík, musí byť predsa nie? Ale nie, tak takto som Tower Bridge ešte predsa len nevidela.

Od zajtra mi začína Mission week, kto vie, čo to je, držte mi palce a ospravedlňte ma, keď sa nebudem príliš ozývať. Tí, čo neviete, možno sa dozviete o týždeň, ak sa mi bude chcieť písať. Pekný zasnežený týždeň, priatelia :)


2 comments:

  1. "sedieť pri okne so šálkou horúcej knihy"... krásny výraz :)

    ReplyDelete
  2. To síce nebol zámer, ale tak, tuším to naozaj má niečo do seba :D Vôbec som si neuvedomila, že som to napísala :)

    ReplyDelete