Sunday, February 10, 2013

Happy Chinese New Year

Veľkou výhodou práce s medzinárodnými študentami, ktorí sú v našom prípade v 95% Aziati je že máme dôvody spraviť si veeeeľkú oslavu uprostred februára. Lebo veď je Silvester. Ako poviete. Každopádne, jedna holka chcela zorganizovať večeru na oslavu čínskeho nového roka, ale nemala ju, kde zorganizovať a tak som sa veľmi rada ponúkla, že u nás doma to môže v pohode byť, lebo pred dvoma rokmi som sa takej oslavy zúčastnila a bolo to hrozne super. Takže párty bola u nás.

Jediný skoro fail bol, keď som si uvedomila asi hodinu pred párty, že doma nemáme žiadne čínske paličky. Skoro som pokazila celú kultúru, ale nakoniec som napísala nejaké smsky a aj paličky sa na párty dostavili. Bolo nás dokopy 18, mali sme neuveriteľne veľa jedla a vlastne sme celý čas jedli a aj tak sme nezjedli ani polovicu. Naozajstné čínske jedlo môže byť, úplný kultúrny zážitok pre mňa, ale tie ich sladkosti teda... nič moc. Všetko je z ryže a nie je to vôbec sladké, len také nijaké a hlavne lepkavé.

Včerajšok bol teda posledný deň starého roku, dnes je teda nový rok - rok draka, tuším. Každopádne "Silvester" je pre nich vždy najväčším rodinným sviatkom, lebo vtedy sa vždy zíde celá rodina na hotpot . Tu sú všetci ďaleko od rodiny, tak sme mali privilégium zažiť si takú naozajstnú oslavu na vlastnej koži aj my. Na poslednej fotke sú so mnou dievčatá z mojej skupinky. Tak teda,, ak sa vám január ako prvý mesiac nového roku veľmi nepozdával, môžete si nový rok začať opäť. Šťastný čínsky nový rok, everyone! :)








No comments:

Post a Comment