Saturday, February 16, 2013

Krásy všedných dní

Pondelok (11/feb).  Deň, keď snežilo a ja som sa učila fotiť sneh, tak aby na fotke vyzeral ako sneh. Deň, keď som randomne uprostred dňa v pondelok na obed bola na baletnom predstavení. V Royal Opera House. Verejná generálka pred utorkovou premiérou. Bolo to dokonalé. Budova, hudba, tanečníci, všetko.

Utorok (12/feb). Deň, keď bolo hnusne zima, pršalo a fúkalo, ale ja som cestou na autobus zbadala v záhrade jedného domu prvé tohtoročné narcisy, čo je jasné znamenie toho, že jar je blízko! Deň, kedy všetci v Británii robia palacinky, lebo je Pancake day. Ja som mala ísť na Pancake day party, dokonca som bola v obchode a nakúpila som všetko, čo som tam chcela odniesť a potom keď sa zotmelo a nastal čas ísť sa mi strašne nechcelo a tak som zostala doma a spravila som si palacinky sama - nutelovo-banánovo-ananásové. Dokonalosť.

Streda (13/feb). Deň, kedy sme s Lucy kúpili na SLOB Krispy Kreme doughnuts, lebo ja som ich nikdy nemala a to je predsa neskutočný prehrešok, lebo veď to sú najlepšie donuty na svete. Uznávam, boli výborné! Deň, kedy spustili v St. Peter's kúrenie, čiže vlastne boli tie donuty vhodné, lebo bolo treba oslavovať, že tam konečne nemrzneme. A znamená to aj fakt číslo dva, že sa pomaly opäť sťahujeme do St. Peter's, kde máme aj všetky naše hrnčeky, ktoré mi v ostatných budovách tak strašne chýbali. Medzi nimi aj ten najlepší hrnček, aký kedy tento svet videl.





Štvrtok (14/feb). Deň, kedy začala jar už úplne naozaj a fakt nepripúšťam možnosť, že ešte nie nadobro. Fúkal príjemný takmer teplý vánok, na bicykli to bola jedna báseň, obloha bola krásne dobrá a tak som sa konečne podujala na to, čo som mala na pláne snáď od začiatku roka - pofotiť pre vás moju diaľnicu.



Piatok (15/feb). Deň, ktorý je vždy najlepší a zároveň aj najťažší z celého týždňa. Ráno 3hodinová session, kde sa vyparí všetka naša mentálna energia a poobede zase trojhodinové upratovanie a príprava St. Helen's na nedeľu, čo nás zase totálne vyšťaví fyzicky. Ale obidve tie veci majú v sebe aj veľký pocit zadosťučinenia a hlavne deň prejde rýchlo a človek má pocit, že bol mega produkívny. No a tento týždeň môj piatok neskončil o piatej poobede, lebo vtedy som sa vybrala na vlakovú stanciu smer víkendovka s medzinárodnými študentami. Hurá! :)


No comments:

Post a Comment