Sunday, May 29, 2011

Čas na niekoľko štatistických údajov

5 dní po tom, ako odídem z Londýna by môj pobyt trval presne 5 mesiacov. Keď odpočítam 5 dní, ktoré som bola doma, strávila som dokopy v Londýne 142 dní.

Za ten čas som tu mala 5 návštev, počas ktorých ma prišlo navštíviť 9 ľudí.

Bola som na 5 výletoch mimo Londýna, ktoré trvali minimálne 2 noci, z toho dve boli zo St. Helen´s, dve z SU a ešte Spring Harvest. Videla som počas nich 7 rôznych miest.

Bola som na návšteve doma u 9 ľudí.

Bola som v zhromku 4x doobeda, 2x v Hillsongu, 2x v St. Helen´s. Inak som bola každú nedeľu večer, okrem tých nedieľ, keď som bola mimo Londýna.

Chodila som do školy 10 týždňov, uprostred ktorých som mala 1 týždeň voľna, lebo bol Reading week.

Napísala som 5 esejí, ktoré mali dokopy 13000 slov a mala som 1 skúšku.

Vošla alebo vyšla som z metra v 60tich rôznych staniciach.

Bola som v Starbuckse nespočetne veľakrát :D I keď 142 to sa asi nepresiahne :D

Najčastejšie som sa vozila autobusom číslo 149.

Mám rad čísla :D

No comments:

Post a Comment