Tuesday, May 3, 2011

Kultúra konferenčných centier

Minulý víkend som bola na tretej víkendovke od kedy som v Londýne. Tentokrát som šla pomáhať s deťmi na zborovom víkende zo St. Helen´s. Bola tam asi 300 ľudí z toho vyše 70 detí. Takéto akcie sa vždy konajú v obrovských konferenčných centrách, o ktorých mám pocit, že ich je v Británii nekonečné množstvo. A vždy majú rovnaké charakteristické znaky. Sú obrovské, človek by sa v nich veľmi ľahko stratil, keby všade neboli tabuľky, ktorým smerom treba ísť, aby ste našli svoju izbu alebo jedáleň. Kým tu svoju izbu hľadáte, kráčate po nekonečných chodbách, ktoré sú zásadne okobercované a sem-tam sa objaví nejaký kút, kde si môžte spraviť čaj s mliekom :) 

Okrem toho, zatiaľ dvakrát z troch víkendov som mala sama izbu, ktorá bola megaveľká a mala vlastnú kúpeľňu. Totálny luxus, ale prvýkrát mi to pripadalo totálne čudné, že človek ide s kamarátmi na zborovú víkendovku a každý má vlastnú izbu... 

Takže žiadne chaty a ubytovne, nie, tu len zásadne konferenčné centrá. Tentokrát to bol predĺžený víkend, lebo tu majú vždy prvý májový pondelok voľno a tak sme boli od piatku večera až do obeda v pondelok. Každý deň doobeda som trávila štyri hodiny tým, že som strážila najmenšie detičky - mali sme 14 detí vo veku 0-1 rok. Boli totálne zlaté, ale bolo to samozrejme aj celkom náročné, lebo zásadne aspoň jeden z nich plakal, väčšinou viacerí :D 


Edward

Poobedia a večery sme mali voľné, našťastie, lebo akože celý deň by som to fakt nezvládala. Tie štyri hodiny boli tak akurát. Jedno poobedie sme boli na výlete v obrovskom parku a po prechádzke sme sa šli pozrieť na zápas v póle, tak to bola totálna haluz. Inak som väčšinu času trávila vzdelávaním anglických nevedomcov o hokeji. Dokonca zápas s Nemeckom so mnou pozerala moja kamoška z Malajzie, tá musela mať z toho totálny chaos. Pozerali sme to na streame, ktorý sem-tam sekal a bol 20 sekúnd pozadu za rádiom, v ktorom som počúvala slovenský komentár, ktorému ona samozrejme nerozumela. Tak ja som vždy kričala gól a ona bola zmätená. Potom mi aj hovorila, nech jej tých komentátorov prekladám :D :D No to iste. To by som bola iný maník, keby som zvládala simultánne tlmočenie takého tempa reči. 

Elizabeth
Krásny Moses s blond afrom




1 comment: