Wednesday, February 16, 2011

Ako Lea Leu v Londone hľadala

Tento týždeň máme reading week, čo znamená - žiadna škola. V princípe by som sa mala učiť, čítať, ale ja veľmi nemám čo, dokonca ani ďalšiu knihu na seminár z literatúry nám učiteľ neposlal, asi budeme preberať tú, ktorú sme mali preberať minule, keď ochorel. Smola, že si z nej už skoro nič nepamätám...

No a keďže teda nie je žiadna škola, tak nie je ani veľký dôvod vychádzať z domu. Ale to nie je veľmi zdravé, sedieť celý deň na zadku za počítačom, tak som sa v pondelok prinútila z domu vyliezť. Asi by ma to mrzelo, keby som nešla. Vzala som si mobil, iPod, kľúče, foťák, mapu do ruky a vyrazila som. Peňaženku a Oysterku som nechala doma, aby mi náhodou nenapadlo míňať peniaze, alebo sa voziť autobusom :D

Chcela som ísť nájsť najbližší park k môjmu domu a ako som tak študovala mapu, všimla som si, že ten park je asi na polceste od môjho domu k rieke Lea, tak som sa rozhodla, že sa pôjdem pozrieť aj tam :) Poriadne som sa nachodila, práve som si tú trasu hodila do google maps, ktoré mi vyhodili, že je to 5 km jedna cesta!! (o.O) Práve preto bolo dobré, že som si nevzala tú Oysterku, lebo cestou naspäť by som určite neodolala zviezť sa, no nemala som na výber, musela som si tých 5 km odšlapať aj domov. Ako dobre, že som nevedela, že to je taká diaľka :D Náhodou mi to netrvalo ani dve hodinky. No a tu je môj fotografický výsledok z tejto výpravy:





Lea Bridge
Lea River, aj keď niekedy ju píšu aj Lee River, trapkovia :P
48.5 míle k Leagrave :D V pohodičke :P
Druhá strana Lea River, škoda že nemám bike, šla by som sa okolo nej previezť :)
Spokojná so svojimi úlovkami :D A ešte mi aj slúchatka ladia s tou značkou :D

4 comments:

  1. Lea, si hviezda! ta značka Lea bridge je super.

    ReplyDelete
  2. haha, sluchatkami si to uplne zabila :D to potom ropna skvrna v mexicrom zalive ladi s mojmi kossami :D

    ReplyDelete
  3. brutál fotka s tou 47 lea road :D

    ReplyDelete
  4. Som vedela, že sa ti bude páčiť! :)

    ReplyDelete