Monday, February 28, 2011

IGG weekend away

Mám za sebou úžasný víkend! Bola som na výlete s medzinárodnými skupinkami, bolo nás tam vyše 100, lebo tam boli ľudia zo všetkých možných skupiniek. Naša skupinka tam bola skoro celá, čo bolo super, lebo sme konečne mali trochu viac času byť spolu, rozprávať sa, spoznávať sa a tak. Skoro celá skupinka, to znamená, že nás bolo 12 alebo aj viac možno, nerátala som to :) Šli sme na kraj Londýna, teda, ono to už akože bolo mimo Londýna, šli sme do takého hotela v dedinke Denham. Šli sme vlakom asi 20 minút, takže fakt to nebolo ďaleko. Ale ten hotel bol neskutočný, všetci sme len híkali kade sme chodili :D Každý mal sám izbu, aj keď v každej izbe bola megaveľká manželská posteľ, každý mal samozrejme na izbe kúpeľňu, mohli sme ísť zadarmo do fitka, do bazéna, do sauny, všade boli na chodbách stroje na kávu alebo len horúcu vodu, ak si človek chcel spraviť čaj, proste krása :) A samozrejme jedlo. Ale nesmiem sa o ňom rozpisovať, lebo si budete myslieť, že som tam bola len kvôli tomu :P Ale anglické raňajky!!!! Och...

Témou víkendu bola Kniha Rút, hlavné tri kázne v sobotu ráno, poobede a v nedeľu ráno boli o nej. Bolo to fakt výborné, lebo Rút sa väčšinou učí tak na besiedke ako pekný príbeh, ale veľmi sa o nej nekáže. Po každej kázni sme sa rozdelili do našich skupiniek a asi polhodinu sme diskutovali o tej danej kapitole, čo je v nej dôležité, čo hovorí o Bohu a tak. A keď sa na skupinke vytvorila dobrá diskusia, tak sme v nej väčšinou pokračovali aj pri kávičke počas prestávky. 

Najlepšie na tom víkende bol hlavne ten čas s ľuďmi, lebo sme sa hrozne veľa rozprávali (alebo len ja som veľa rozprávala? :D), tak o nás, o živote, ale aj o Bohu, bol čas na osobné rozhovory aj na čas s viacerými ľuďmi. Ale aby ste si nemysleli, že to bolo nejaké vážne, mali sme aj riadnu haluz. Najvtipnejšie situácie vznikali zo stretov európskej, ázijskej a americkej kultúry, keďže my sme taký správny mix. I keď Steph, ktorú rátam ako Američanku je tiež Aziatka, ale narodila sa v Amerike aj tam celý život žila. V sobotu večer, keď skončil program, sme skoro všetci šli plávať do bazéna (akože len naša skupinka, nikto iný tam nebol :)), boli sme v saune a potom, keď sme boli unavení, tak sme sedeli v jacuzzi a rozprávali sme si vtipy :D To bol úplný koniec, lebo sa tam ľudia striedali a každý mal akože prezentovať svoj humor, ale prekladať vtipy do angličtiny, bola celkom fuška, takže smiešnejšia bola väčšinou prezentácia vtipu ako jeho pointa :D

V sobotu poobede sme mali voľno, tak sme sa vybrali na prechádzku. Celý deň pršalo, tak nás varovali, že bude asi blato, ale my, že nevadíííí. Šli sme asi na polhodinovú prechádzku, zabárali sme sa do blata totálne a nič tam nebolo!! Taxikár, ktorý nás viezol zo stanice nás varoval, že ten hotel je uprostred ničoho, ale ja som mu neverila. Anglicko je predsa krásne aj keď tam nič nie, ale mýlila som sa. Toto bolo fakt, že NIČ. Ja som šla celý čas s Luciliným priateľom Philibertom, ktorý študuje biochémiu a celý čas mi vysvetloval biotechnológie a ako extrahujú enzýmy z baktérií a také srandy, to bola tiež celkom komická konverzácia, keďže mne také veci veľmi nič nehovoria ani v slovenčine a nie to ešte v angličtine. Ale bolo to celkom zaujímavé.

Som fakt rada, že mám týchto kamarátov zo skupinky, lebo s nimi mám také fakt vzťahy, teda do takej miery, do akej sa dajú vzťahy v priebehu dvoch mesiacov vytvoriť... Takže, super víkend, totálne som si ho užila :)

Toto je spoločná fotka všetkých ľudí, čo tam boli. Mňa veľmi ľahko nájdete, mám totiž výrazne bledšie vlasy od všetkých :D

No comments:

Post a Comment