Tuesday, March 8, 2011

Mind the gap 2

Tieto fotky som pôvodne chcela pripojiť k článku o metre, ale vzhľadom na dĺžku toho príspevku, som si to nakoniec rozmyslela :D Aj keď sú len tri :)

Najprv treba do toho metra zísť. Rozprávala som vám o eskalátoroch?? Čo je na nich zvláštne a výborné je základné pravidlo, ktoré na nich ľudia vždy dodržiavajú a to je, že na pravej strane sa stojí, na ľavej sa kráča.  Takže, ak ste leniví, môžete sa po eskalátore zviezť, ale musíte stáť napravo (!!), ak sa ponáhľate, nikto vám nezavadzá. Je to totálne praktické, mali by to zaviezť aj v Bratislave :D No a všímate ten rozdiel medzi pravou a ľavou stranou na tomto eskalátore? Úplná haluz.


Potom človek zíde na nejaké nástupište. Ale nie všetky sú také pekné ako toto na stanici pri mojej škole - Euston Square Station :)


No a potom sa už len vezie :) Táto fotka síce nepotvrdzuje to, čo som povedala o tom, že metro je večne preplnené. Ale práve preto som ju odfotila :D Asi to bolo niekedy okolo obeda.


No comments:

Post a Comment