Sunday, April 3, 2011

Friends III.

Záverečný článok tejto série sa trochu stratil od tých dvoch, ku ktorým patrí a to má dva prozaické dôvody. Jeden z nich bol, že som si chcela spraviť peknú fotku so Zoe, lebo na fb som nenašla žiadnu vhodnú pre potreby tohto článku :) No a okrem toho ako som písala menej, lebo sa toho nejak veľa dialo a jednoducho som nestala. Tak to idem napraviť:

Zoe Leung

Toto dievča mám fakt rada. Zoznámila som sa s ňou svoju druhú nedeľu v St. Helen´s a najsilnejšie na mňa zapôsobilo najmä to, že som fakt netušila, čo hovorí. Na jej angličtinu som si musela nejakú tú chvíľu zvykať a informácie, ktoré mi ušli, kým som sa na ňu len usmievala a prikyvovala som bez toho, aby som tušila, čo vlastne hovorí, som si postupne doplnila :D Takže Zoe je z Hong Kongu a má permanentnú depresiu z toho, že je ďaleko od domu. Odišla totiž v 16tich, bola na IB v Taliansku a potom šla na univerzitu do Londýna. Teraz je na LSE (London School of Economics), ale v jednej vete s touto informáciou zásadne dodá, že ona NEštuduje ekonómiu :D, ale medzinárodné vzťahy :) Zoe je taký adoptovaný kus do našej IGG, lebo ona chodí v stredu na študentské RML (to je to isté, len nie primárne pre medzinárodných ľudí), ale naša skupinka je oveľa lepšia (:P) a vždy, keď máme nejakú akciu, tak je s nami a aj v nedeľu sedáva s nami. Táto fotka, čo som sem dala je z Pancake Night, ktorý sme mali u Zoe doma minulý víkend. To bola super akcia, o ktorej som tiež nezvládla napísať, ale išlo proste o to, že sme boli spolu a večerali sme palacinky, ktoré nám robili dvaja Francúzi (chudáci, trochu zle to zvládajú, že je v našej skupinke veľká prevaha dievčat :D). 

My baby sme len sedeli a jedli, sevis najväčší :) A takto sme si neuveriteľne pochutnávali :) Hrozne sa mi páči táto druhá fotka, neviem presne prečo, ale podľa mňa je úplne zlatá :) Aj keď Zoe by ma asi zbila, lebo ona sa vraj nerada fotí, ale že som to bolo ja, tak bola ochotná sa so mnou odfotiť, zlatá. A minule sa tak zamyslela, že počúvaj, ty si v Londýne len tri mesiace?? To je ako možné, veď ja mám pocit, že ťa poznám už sto rokov... 

2 comments:

  1. :) a oni to volaju Pancakes? lebo pre Amerikancov su Pancakes lievance, a Crepes palacinky..

    ReplyDelete
  2. No, veď ja som sa tiež čudovala. Ale oni mi povedali, že im je to jedno, že hovoria aj pancakes aj crepes. Ale na Pancake Day sme mali palacinky, takže... :)

    ReplyDelete