Wednesday, January 26, 2011

Happy Birthday to me

Drahí moji priatelia, ďakujem vám všetkým za krásne priania, včera ste mi chýbali ešte o kusisko viac ako po iné dni. Je to zložité oslavovať narodky v zahraničí... a ešte takto skoro po príchode. Takže ďakujem všetkým, čo na mňa včera mysleli, bolo to od vás veľmi milé. Ja som si povedala, že keďže mám narodky, môžem si dopriať poriadnu Starbucks kávu, tak som si dala Caramel Macchiato a čítala som si vaše priania na Facebooku. Okrem toho som si nechala poslednú Horalku, tak tú som zjedla tiež :)
Tak teda, Happy Birthday to me :)

Tento týždeň máme mission week, o ktorom napíšem ešte viac neskôr, ale fakt je ten, že som sa večer stretla s ľuďmi z mojej skupinky pre medzinárodných študentov a oni mi doniesli tortu aj so sviečkami a zaspievali mi Happy Birthday a bolo to od nich strašne milé. :)

A táto to celé spískala! Lucile z Francúzska

No comments:

Post a Comment