Monday, January 10, 2011

Zbierka statusovo zachytených myšlienok

V Londýne je tak okolo 7°C, niekedy trochu viac, niekedy menej. Tento fakt delí Londýnčanov na dve skupiny - tých čo chodia v kabátoch a bundách (ako ja) a tých, čo chodia v svetríkoch, ak sú to dievčatá tak aj v balerínkach, ktoré majú na bosých nohách!!! Nechápem!

Evidentne mám príliš dlhé priezvisko. Vyhláskovať ho trvá večnosť. Včera som si to zopárkrát vyskúšala, nie to zrovna sranda. Asi si to mysleli aj na administácii, keď sa rozhodli dve písmenká z neho proste vyhodiť a prideliť mi mailovú adresu lea.lauricova@... :D

Celkom sranda zraziť sa vo vchodových dverách školy s dvoma neznámymi slovensky hovoriacimi chlapcami. 

"Katedrová" knižnica, v ktorej sa treba presúvať výťahom, lebo má tri poschodia a nemá schody :D A okrem toho je takmer nemožné nájsť v nej voľné miesto...

Vyzerá to na celý semester bez literatúry!! Na jednej strane veľký lajk, na druhej strane som chcela zistiť, či by ma štúdium literatúry nemohlo čírou náhodou aj baviť, ak by mi ju podávali trochu inak, ale asi nebudem mať príležitosť to zistiť.

Dnes dávali v Starbuckse kávu zadarmo!!! Aj fotku ako dôkaz uploadnem večer :)

1 comment: