Wednesday, January 5, 2011

Začiatok

Dnes ráno som odletela. No way back. Už je to naozaj skutočnosť. Odchod bol mierne stresujúci, keďže sme ešte na letisku museli vymeniť príručný kufor za menší, keďže väčší nemal dobré rozmery. Ani ten menší nebol úplne ideálny, ale tak bol trochu lepší. Tak som tŕpla, či mi ho náhodou pri niektorej kontrole nezatrhnú, ale všetko bolo v pohode. Lietadlo meškalo skoro hodinu, ale moje skvelé slúchatka sa postarali, aby som sa nenudila. A ešte som aj za tie dve hodiny stihla dospať poslednú noc pred odchodom, keď som sa teda veľmi nevyspala.

Celý čas som rozmýšľala nad tým, že mám pocit, ako by som išla len na výlet, zase len na sightseeing, a nie že sa niekam na polroka sťahujem. Prvé, čo mi pripomenulo, že som v Anglicku boli noviny, čo boli zadarmo pri jednom eskalátore a totálne som sa začala tešiť, že idem do Londýna a že budem čítať noviny v metre a ako som už šla busom z letiska a pozerala som sa z okna, na anglické zelené polia a keď som zbadala prvý doubledecker, tak som sa stále tešila viac a viac. 

Keď som prišla do mesta, stretla som s Aďkou, u ktorej zatiaľ na chvíľu bývam, kým si nájdem izbu na prenájom. Konečne som sa zbavila jedného z dvoch mojich kufrov, čo bolo veľmi potešujúce, lebo poviem vám, myslím, že by ste sa celkom zabavili, keby ste ma videli, ako som sa naťahovala s dvoma kuframi, ktoré dokopy vážia asi 35 kíl :P 

Keď som si sadla na gauč, v obývačke, v byte, kde býva Aďka, doľahla na mňa parádna únava, no začala som rozmýšľať nad tým, čo všetko treba vybaviť prvý deň. Tak som šla na svoj prvý nákup a kúpila som si chlieb a sprite :D No ale najväčší zážitok som mala, keď som si šla dať urobiť kľúč od bytu, samozrejme by som nemala ani najmenšiu šajnu, kde také niečo hľadať, kebyže som tu sama... No ale Aďka vyskúšala asi tri miesta, dve boli už zavreté, tretie gól. Ale to bol taký smiešný obchodík. Teda, tu sú samé také malé obchodíky, ale keď sme tu s Luckou boli na výlete, tak sme chodili len do potravín, lebo nič iné sme prakticky nepotrebovali. A tak som bola celkom šokovaná, keď sme vošli do totálneho dedinského všehochuť obchodu, kde okrem vyrábania kľúčov mali napríklad slúchatka ku compu, ale aj dezodoranty, savé koberce do kúpeľne aj šporkasky a najlepšie boli sponky na jednom stojane s klincami. No smiešne proste.

Zajtra sa ide do školy, dúfam, že sa tam nestratím v tej megabudove :D 

3 comments:

  1. ale ak si pamatas, tak raz sme boli v takom vsehochut obchode a tam sme si kupili otvarak na konzervy, aby sme si mohli na ranajky dat tuniaka:)

    ReplyDelete
  2. tento bol oveľa väčší oproti tomu a smiešnejší :D

    ReplyDelete