Friday, March 18, 2011

Friends I.

Keď píšem tieto svoje príbehy, celkom mi prekáža, že keď chcem povedať, kde som s kým bola, tak vy nikdy netušíte, kto to vlastne je. Tak som sa rozhodla venovať sériu blogov mojim tunajším friendom (keďže som zistila, že do jedného by to bolo asi dlhé), trochu vám ich predstavím, aby som potom už mohla len napísať meno a budete vedieť o koho ide...

Becky Grinsdale
je jedna z troch vedúcich našej IGG skupinky. Zoznámila som sa s ňou hneď prvú nedeľu, čo som tu bola. Becky miluje Londýn a UCL. Takže keď počula, že som na UCL, tak bolo jasné, že ma chce vo svojej skupinke. Momentálne pracuje ako dobrovoľníčka v St.Helen´s, lebo v septembri minulý rok dokončila svoje štúdium nemčiny a rumunčiny na UCL (samozrejme, že na mojom departmente). To som vlastne zabudla spomenúť, že okrem Londýna a UCL miluje aj Rumunsko a chce tam odísť ako misionárka. Teraz sa na to pripravuje tým, že je v St. Helen´s súčasťou dvojročnej tréningovej schémy. S Becky trávim dosť veľa času, najmä v nedele a v stredy, ale už sa vyskytlo aj pár akcií mimo to, mala som s ňou niekoľko fakt skvelých rozhovorov. Síce je naša vedúca, ale prakticky je odo mňa len asi tak o pol roka staršia, takže postupne prichádzame na to, že máme veľa vecí spoločných. Fascinujú ma jej obrovské poznanie Biblie, ale až natoľko ma to neprekvapuje, štyri roky v St. Helen´s robia svoje :) Mám pocit, že z tohto výberu ľudí, o ktorých budem písať je asi jediná čisto čistá Angličanka, tak aj to ju robí niekým špeciálnym :)

No comments:

Post a Comment