Saturday, March 19, 2011

Friends II.

Rose Illingsworth
Zistila som, že nájsť medzi mojimi zábermi fotky všetkých, o ktorých chcem písať bude asi problém, ešte že existuje facebook :P A táto fotka je špecificky dobrá, veď uvidíte prečo. Rose je dcéra misionárov a za prvých 10 rokov života bývala v niekoľkých afrických krajinách. Odmalička rozpráva po francúzsky aj po anglicky. Keď mala 10, tak jej rodičia usúdili, že večné sťahovanie pre ich deti nie je dobré a poslali ich na internátnu školu do Anglicka. Rose študovala filozofii a teraz pracuje v St. Helen´s. Je jednou z vedúcich tej tréningovej schémy, do ktorej je zapojená Becky. Netuším presne koľko má Rose rokov, ale pôsobí úplne mlado a má mrte štýl. A neviem ako som sa k tomu dostala, ale hrozne sa o mňa stará, veľa sa so mnou rozpráva a je proste taký typ, že keď niečo človek potrebuje, tak príde za ňou a ona sa fakt snaží ti pomôcť a aj má ako, lebo má kopu známych a ľudí, s ktorými sa môže porozprávať... A je s ňou totálne haluz :D No ale späť k fotke, ten týpek je jej manžel :D Ja som skoro odpadla, keď som sa to prvýkrát dozvedela :D Lebo ich v kostole proste človek nikdy nevidí spolu, lebo oni sa obidva venujú ľuďom, s ktorými pracujú, takže Rose vždy sedí niekde s nejakými zahraničnými študentami na zhromku a vždy zostáva aj na študentskej večeri, zatiaľ čo Wes je pravdpodobne s mladými profesionálnmi, s ktorými pracuje on. Cool párik, fakt :)

Lucile Reuter
Lucile je nádherná Francúzka, s o máličko menej nádherným francúzskym akcentom :D Ale zvykla som si :) Je Erazmáčka, tak ako ja, len tu bola celý akademický rok. Lucile rada trávi čas so mnou, lebo ju vytrhávam z jej francúzsky hovoriacej komunity. Totiž naša skupinka má Ázijskú a francúzsku časť. Predsa len z 12 ľudí 4 hovoria po francúzsky, plus, keď sa k tomu ešte priráta Rose niekedy. Stále do nich hustíme, nech si láskavo odpustia tú svoju tajnú reč :D Ale je to aj nevýhoda, lebo potom fakt skĺzavajú k tomu, že rozprávajú hrozne veľa po francúzsky a potom sa nemôžu v angličtine veľmi zlepšovať. Táto fotka je z mojich narodiek, kedy mi Lucile kúpila tortu a doniesla ju na jednu spoločnú akciu, čo sme v ten večer mali. A to sme sa poznali necelé dva týždne! Čo sa týka našich spoločných aktivít, okrem nediel a stried je Lucile moja swimming parťáčka, lebo chodíme spolu plávať v piatky. Dohodli sme sa síce, že budeme chodiť každý piatok, i keď zatiaľ nám to každý nevyšlo, ale tak už sme pár krát boli :D A tri biografické fakty: Lucile má identickú dvojičku, ktorá býva v Californii, boyfrienda Philliberta, ktorý je tiež v našej skupinke a nemá rada deti :D (Jejda, včera, keď sme boli plávať, sa takí krpci bavili na tom, že keď sme priplávali na ich stranu bazéna, tak skočili do vody asi tak polmetra od nás poriadnu bombu...a potom zaseeee)

P.S. Táto séria bude mať už len jedno pokračovanie, aby ste sa nebáli, že tu budete čítať o ľuďoch, ktorí vás nezaujímajú príliš dlho. To len vypĺňam čas, kedy sa nedeje nič také akčné :)

1 comment: