Tuesday, March 15, 2011

Nevkus a mierne bezduchá bezpredmetnosť

Keďže som sa musela zbaliť na polroka do 20 kíl (čo sa mi samozrejme nepodarilo), tak môj tunajší šatník nie je až taký flexibilný... Akože zase až také zlé to nie je, myslím, že ani doma viac vecí nenosím, možno tak raz ročne :P Horšie je to s topánkami. No, niekedy sa proste nepodarí nejak ich zladiť s outfitom. Ak sa chcem pekne obliecť, ale nechce sa mi celý deň klopkať a chodiť na opätkoch, jediné, čo mi ostáva je obuť si biele plátenky s farebnými bodkami alebo biele balerínky s čiernymi bodkami :D A to vie vyzerať dosť zle. Napríklad s modrými pančuchami, lenže akosi nemám na výber. V takýchto situáciách ma zachraňuje vedomie, že Angličania nemajú vkus :D Teda, najmä, čo sa obliekania týka. Je im fakt jedno, čo si oblečú s čím, že majú diery na silónkach, že vyzerajú v legínach fakt akoby si doma zabudli sukňu... Tuším hovorím len o dievčatách, no a mám pocit, že to aj viac platí o dievčatách. Chalani sa náhodou celkom obliekať vedia. No a čo z tohto vyplýva pre mňa? Že keď si už musím na seba dať niečo vrcholne nevkusné, tak len vyjdem na ulicu a už sa cítim ako pravá Londýnčanka :D :D Moje, vrcholne neslovenské, no tu celkom normálne slúchadlá (viem, konečne som nahradila v tomto slove českú príponu slovenskou a niektorých som potešila, ale podľa mňa je to otrasné slovo), tie to ešte viac podčiarkujú. Takže koniec koncov z toho vyplynie celkom príjemný pocit :D Taký, že zapadám :)

Ak niekoho pobúrilo toto moje prízemné zamyslenie sa, odpustite mi, mala som chuť napísať niečo len tak. 

A už som vám hovorila o tom, ako tu kvitnú stromy? Nie? No kvitnú tu stromy. Úplne všade a ešte len budú. Mám pocit, že v Bratislave máme normálne tak na uliciach oveľa menej listnatých stromov ako tu... A to som sa už dlho nebola prejsť v žiadnom väčšom parku. No ale možno som už zabudla ako kvitnú stromy v Bratislave :D A dnes som prišla na to, že tým, že tu je tak konzistentne 8-12 stupňov a nie hneď strašne teplo, tak tu tie stromy kvitnú aj oveľa dlhšie. Napríklad taký nádherný ružový okolo ktorého chodím každý deň, lebo ho máme blízko pri dome, ten kvitne od kedy som sa vrátila do Londýna, to bude aj 10 dní už. No proste svet zrazu pôsobí tak krásne jarne a mne sa to hrozne páči :)

No a ešte, že už je to isté, že 7.-14. apríla pôjdem robiť stewardku-dobrovoľníčku na Spring Harvest do Skegness. Už mám aj lístky na vlak kúpené a strašne sa teším. Lebo zase uvidím ďalší kúsok Anglicka, zúčastním sa obrovskej kresťanskej akcie, zoznámim sa s novými ľuďmi a tak. Určite to bude dosť haluz, lebo budem musieť ovládať všetky tie ich bezpečnostné pravidlá, lebo keby bola nejaká pohotovosť, tak my budeme tí, čo máme ľudí vyvádzať z budovy. Nie že by sa tam nejaký požiar chystal, ale oni tie požiarne poplachy aj v jednom kuse nacvičujú... No nevadí, veď budem vás informovať, keď sa to bude diať. Každopádne to bude super.

Ružové stomy z článku, fotka venovaná Miriamke Halamíčkovej :) P.S. Ešte stále kvitnú :)

6 comments:

  1. "Takže koniec koncov z toho vyplynie celkom príjemný pocit :D Taký, že zapadám :)"

    Ach ach ach...

    ReplyDelete
  2. Heeeej, máš nejaký problém s mojou londýnskou identitou??

    ReplyDelete
  3. moja uzivaj si to tam lebo tu by ti to nepreslo...ale na druhej strane treba bojovat proti konzervativizmu slovenskemu, tak ked sa vratis, mozes zacat:)

    ReplyDelete
  4. :-) ja som Leusik ziskala podobny dojem z irskych slecien v Dubline. Super clanok... odfot ten ruzovy strom :-)

    ReplyDelete
  5. Lucu, na Slovensku treba bojovať ako hovoríš proti konzervativizmu, ale nie proti vkusu :D Ten si kaziť nemusíme :D

    ReplyDelete
  6. Miriamka, only for you, fotka rozkvitnutých stromov :)

    ReplyDelete