Friday, March 25, 2011

Posledná prednáška

Dnes ráno to zaznelo z úst učiteľky: "Toto je vaša posledná prednáška. Pre niektorých posledná za život." To nie je úplná pravda o mne, ale bola to posledná prednáška v Londýne... Tak teraz smútim. Čítate dobre. Smútim. Ja, bezhraničný milovník prázdnin smútim, že už od pondelka nebudem môcť chodiť do školy.

Kto nevie, dnes nám skončil semester. Trval od začiatku januára a od zajtra začínajú veľkonočné prázdniny - päťtýždňové. 3.mája potom začína skúškové. Aby ste neboli totálne pohoršení tou neskutočnou dĺžkou prázdnin, buďte si istí, že ja budem mať čo robiť. Mám napísať 4 eseje, väčšinu z nich musím odovzdať v prvý deň skúškového, jednu ešte skôr. No a potom tie skúšky, to nebude žiadna sranda...

Takže už zostáva len tá nepríjemná časť štúdiá, ktorú nebudem mať rada ani tu ani nikde. A smútim, lebo akademický raj, ktorý som si užívala posledné tri mesiace. Škola, ktorá ma bavila, kde som chodila na prednášky úplne dobrovoľne, lebo som vedela, že sa tam naučím niečo zaujímavé, škola, kde som za tri mesiace nemala ani jednu hodinu, na ktorú som šla so stresom, lebo som mala čas sa na ne pripravovať... A okrem toho, tí učitelia... Ani jeden, ktorý by človeku vynadal, že je blbý, ale nebodaj, že má otrasnú angličtinu (nie žeby tá moja bola totálne nanič, ale tak niekedy nedosahovala celkom dostatočnú akademickú úroveň :P

Tak, ale treba povedať, že som vďačná, že som to mohla zažiť, lebo to fakt stálo za to. Kto by nebol smutný, keď je tak rýchlo po tom... 

No comments:

Post a Comment